Zkušenosti s užíváním zeleného ječmene a řasy Chlorella

13.04.2017 16:25


Dobrý den, tak to vypadá, že manžel slaví po pár
měsících užívání řasy úspěch. Včera byl na krvi a má množství krve v mezích
normy, zrovna tak tvorbu železa a lezou mu pomalu dolu i jaterní testy, jedinou
kyselinu močovou má stále vysokou. Takovéhle výsledky neměl za celých šest let.
Ta řasa je asi opravdu zázrak přírody. Jsem strašně zvědavá na další odběr za
dva měsíce, zda ty hodnoty budou opět dobré. Bere 6 až 8 řas denně, hlava ho
zatím bolí potom stále, ale začne až po delší době. Tak uvidíme, jak řasa bude
s tělem bojovat dál.


Mějte se hezky a nashle Iva


I kdyz nejsem pravidelny pojidac zeleneho(lenivost  :-) , rada se rasou a jecmen procistuji, kdyz mi telo da najevo ze uz je na case,(hlavne kdyz to prezenu s cokoladama)a pri konzumaci zeleneho si jsem 100% jista ze mam prisun všech vitaminu ktere telo potrebuje, tak si nemusim davat tak velky pozor co jim, mam vic energie a nejsem tolik nemocna,Je  mi jen 23 takze nemuzu napsat o zadne tezke chorobe z ktere me zelene dostalo, ale doufam ze diky nemu me ani zadna nepotka.Prevence, prevence prevence  :-) 
Ivetka

Moje dosavadní zkušenosti se zelenými potravinami jsou tyto:
Zlepšení paměti, menší otok na kotníku, snížení váhy hmotnosti, lepší imunita, rychlá pomoc při popálení nebo opaření. Pomoc při angínách a nachlazení, snížení cukru v krvi.
Celková lepší kondice.
Přeji pekný zbytek týdne, Maruška.

Já na sobě nic nepozoruju, ale té mojí kámošce udělala dobře na střeva a žaludek a tak chce taky. Anna

Pozorované účinky :


Chuť :

snížení chuti na sladké

změna chuti ->na zelené

chybí věčný hlad


Zažívání :

pravidelné vyměšování

stolice bez zápachu

ztráta hmotnosti

splasklé břicho

odvodnění

mizí pocit přeplněnosti


Nervy:

zmírnění obtíží - úzkosti a deprese

logické myšlení, klid vyrovnanost

Pleť:

projasnění unavené a šedé pleti

mizí akné, šupiny

pleť není suchá


Dalšíúčinky :

chuť k pohybu

obrovský příliv energie

Zlepšení stavu je nutno částečně přičístzměně v jídelníčku - vynechání masa, více vlákniny a zeleniny

Moje zkušenosti s ječmenem a řasou

Seznámení s řasou i ječmenem bylo zajímavé tím, že jsem po chvilce cítila zvláštní pocit okolo žaludku.

Spojení řasy a ječmene jsem mohla na sobě vyzkoušet její první účinnost. V té době jsem měla nízkou imunitu.Bacil, když šel okolo, tak mne bacil.

Dojela jsem na návštěvu k Alence, bohužel už s nachlazením, které běžně trvalo více jak týden než jsem se z toho dostala. Ale měli jsme to dlouho
naplánované, bylo mi líto vůči synovi zrušit pobyt na horách. Po doporučení Alenky jsem začala brát každou hodinku více řas a pít ječmen. Díky většímu
množství jsem dostala horečku a konečně jsem se začala potit. Pro můj organismus jedinečný výkon. Takto jsem brala i celý druhý den. Domů jsem
odjížděla sice unavená, trochu zničená horečkou, ale bylo mi tak dobře, že jsem nemusela jako mnohokrát v pondělí k doktorovi a zůstat doma.

Od té doby beru řasu jako prevenci proti chřipce a nachlazení, beru sice méně než 8tablet denně. Jedině, když je okolní prostředí, lidičky okolo mne, nastydlí,
začínají kašlat, tak si zvýším dávky. A když to tak vezmu zpátky, tak jsem dva roky nebyla nemocná, abych musela zůstat doma.

S ječmenem nemám nějak viditelné výsledky, ale když jsem ho naposledy pila každý den ráno, tak po vynechání z důvodu zaspání, jsem měla druhý den tak velkou chuť, že jsem si dát větší dávku ječmene. Sice momentálně ječmen nepiji, neboť začátkem prosince tělo řeklo dost, nyní znovu pociťuji stejnou chuť na něj, jako jsem měla před dvěmi měsíci.

Nyní při tom nachlazení - bolely mě kosti i celé maso a hlava při kašli třeštila až hrůza, jsem vzal větší dávky obého a dnes začíná úterý a mohu říci, že jsem z toho venku.
V klasické léčbě bych dnes začínal kvasit na rozležení a začínal se léčit mimo přírodu. Řádně jsem se v noci potil. Už mi začala i hlava myslet - to včera šlo ztuha. Ale za dva dny - to je velice dobrá - dobré faktum.
Milan

Mám velmi dobrou zkušenost s řasou i ječmenem, cca během celého 8 měsíčního užívání řasy a 3 měsíčního užívání ječmene k tomu jsme obě s dcerkou prvně nemocné - já zánět uzlin v podpaží spojené s prochladnutím, na antibiotikách a Milka angína s prochladnutím, kašel, taky na antibiotikách. Porovnání: předtím
každé 4-6 týnů zcela pravidelně obě dvě nemocné - kašel, chřipky, záněty nosohltanu, rýma, občas angína - pár krát antibiotika. už za to jsem vděčná.
Dále velká chut k jídlu - jsem velmi hubená a často jsem trpěla nechutenstvím, nyní ani při stresu nechutenství nepoznám, Milka konečně taky dobře jí. Dále 80% vymizení mého 20 letého atopického ekzému, čemuž pořád nemohu uvěřit, sice se občas v mírné formě vrací, ale vypadá to mnohem lépe než obvkle dříve. Dále lépe snáším ponocování - často pracuji v noci do 12-2 rána, jsem méně vyčerpaná. 
Milka  - 3 ročky, řasu s oblibou rozkouše, má pro ni význam bonbonů které jinak téměř nezná. Ječmen ji však vůbec jako nápoj nechutná, proto ho zamíchám do jídla. 
Jinak zřejmě reaguji na zvýšení dávky ječmene, zrovna nyní jsem dostala velmi prudkou reakci nad zanětlivými uzlinami v podpaží, celé osypané puchýři - prvně v životě. Na podzim také byla ta silná reakce zvýšeného ekzému. Zákazníci zatím kupují jen jedno balení, jsou to většinou cizí lidé a na mé dotazy neodpovídají, proto nemohu posoudit. Zatím jsem bližším osobám prodala jen 1 ječmen sestře, nebyla spokojená - žádné účinky nepozorovala, další sestře 1 řasu, zatím spokojená - krátká doba a řasu kamarádce, taky krátká doba na posouzení.
Hezký den. Radka
Ahoj,u mě je to diskutabilní. Vzhledem ke špatnému životnímu stylu (málo spánku, výživa atd.) nedokážu plně posoudit jak moc mi ječmen nebo řasa pomáhá. Je ale pravdou, že mi upraví trávení a když se snažím dodržovat dostatek spánku, tak lupénka mizí. Sice to není průkazné, že to přímo pomáhá, ale myslím, že jo. Jinak bych musel hodně používat mastičky, což zatím nemusím.
Luboš

Celé dětsví jsem byla často nemocná, unavená,
anemická,nikdo nevěděl proč.Asi ve 39 letech se mi zvětšila slezina do
obrovských rozměrů. Celkové vyšetření zjistilo,že mám hepatitidu C a "něco
s krví. Asi po 2 letech mi začali přeléčovat žloutenku interferony /s přestávkami 3 roky/ a zjistili, že na žádnou léčbu nereaguji. Zhruba
v tu dobu mi řekli, že mám specifický druh leukémie,těžko určitelný.
Zahájili léčbu -tabletovou chemoterapii, ozařování. Po krátké remisi /období klidu/
opět nástup nemoci a druhá fáze chemoterapií ,ale už do žil, po několika
měsících další chemoterapie /už ty nejsilnější/ a tak pořád dokola a nic
nezabíralo.Neustále jsem byla v nemocnici s nějakými infekcemi, horečkami, 2x
mi filtrovali krev abych mohla dýchat,vše jsem musela dostávat do žil,jinak
antibiotika nezabírala.S tím byly spojeny opakované záněty žil /spálené chemoterapiemi/. Vzali mi slezinu.Měla jsem 49 kg a byla
jsem totálně vyčerpaná, napadaly mě plísně, afty, opary.Pro neúspěch léčby mi
nakonec začali dávat Mab-theru./Protilátky/.
Každých 6 neděl jsem absolvovala 4hodinovou kapačku Mab-thery asi 3roky. Pak
jsem díky jedné dobré duši potkala ječmínek a chlorellku. Asi po 4 měsících na
"zelených" mi přestali dávat moje kapačky, protože jsem
měla docela dobré výsledky.Poslední Mab-theru jsem měla 3.10.2007.Od té doby
jsem úplně bez léčby.Přestože mám hepatitidu C napíchnutou od 6 let,jaterní
testy mám úplně v normě, nedržím žádnou dietu a je mi dobře.
Mám dnes svých 60kg a jsem pouze pod kontrolou bez léků. Žiju normální život.
Zuzana.


Atopický ekzém

Ještě před pár měsíci jsem pročítala různé příspěvky o atopickém ekzému a hledala
pomoc pro svého ročního syna, u kterého se v půl roce atopický ekzém objevil.
Největší ložiska měl na hrudníku a ramínku. Bohužel to měl už v takovém stádiu,
kdy jen promazávání nestačilo a museli jsme začít užívat kortikoidní mastičku.
Stačilo pár dní mazání a ekzém byl pryč. Bohužel za 14 dní se ložisko na
ramínku objevilo znovu a už žádná mastička nezabrala. Pak mě ale oslovila
kamarádka, která věděla, že řeším tento problém a nabídla mi zelené potraviny
(šťávu z výtažku mladého ječmene a sladkovodní řasu). Jejich princip spočívá v
tom, že tělo vyživí, vyčistí a dají mu tak šanci k sebeléčení. Proto jsem
neváhala a začala jsem nejprve sama tyto potraviny užívat a protože jsem ještě
kojila, tak se blahodárné účinky zelených potravin prostřednictvím mého mléka
dostaly až k synovi a jsme již déle jak rok a půl bez ekzému. Kromě toho jsem
si i já zároveň vyřešila problém s pylovou alergií, kdy jsem celé léto
fungovala bez léků. Proto my doma na zelené nedáme dopustit J.


Kristýna 


Podle doporučení jsem koupila
Skin-cap krém a začala jsem k Ječmeni užívat i 
3x1 tabletu řasy. Dcerce začalo praskat a mokvat ramínko a poté začalo
vše špatné vytékat. Jakmile vyschlo, začala jsem ji mazat tím krémem a hned
druhý den byl vidět výsledek. Také se nám zvedla spotřeba plenek, ale doufám,
že tím se jí čistí střeva. V užívání zelených potravin budu určitě pokračovat a
každému je doporučím.
Naše Dominička i my Vám mockrát děkujeme. Dnes už je to týden co spinkáme skoro
celou noc a po ekzému nám zatím zbývají jen malinko suché skvrnky, které pořád
promazáváme. Snad nám zmizí i ty a pak už bude naše malá princezna úplně
fantastická. Nyní už máme doma krásné a spokojené miminko, které jen září
úsměvem a spokojeně brouká. Jen jsem zjistila, že má pravděpodobně alergii na
kov. V místě kde jsou cvočky od triček se jí udělaly červené kolečka, které
otékají a proto jsem všechny podšila bavlněnou látkou a doufám, že se brzy
zahojí. Příští týden jdeme na 3. očkování, tak jen doufám, že tentokrát se nic
nevrátí a těším se, jak paní doktorce předvedeme, že zelené potraviny nám
skutečně pomohly. Všechny kortikoidní mastičky jsme vyhodily, protože po jejich
použití se malá ještě více osypala.
Zatím Vám mockrát děkujeme za rady a doufám, že ekzém už se snad nevrátí a nebo
alespoň ne tak rozsáhlý.
Snad se najde více maminek, které najdou Váš odkaz a pomůžete tak více dětem.
Doufám, že i nadále zůstaneme v kontaktu a ještě jednou moc děkuji a přeji
krásný den.
Lenka


Zpět